Πέμπτη 28 Αυγούστου 2008

ΠΩΣ ΜΕ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕ ΕΤΣΙ Η ΑΓΑΠΗ... ΧΩΜΑ ΕΙΜΑΙ...

Το ξέρω πως δε θα ξανάρθεις
Πάει καιρός που δε με ψάχνεις
Έπαψα πια στο γυρισμό σου να ελπίζω
Σιγά σιγά στη μοναξιά μου συνηθίζω

Δε θέλω να σε ξαναδώ
Να σε ξεχάσω προσπαθώ

Μα είναι στιγμές που σ' έχω ανάγκη
κι άλλες στιγμές που σε μισώ
Πώς με κατάντησε η αγάπη
Μόνος τα βράδια να περνώ

Κουράστηκα να περιμένω
τον εαυτό μου να παιδεύω
Να μη μπορώ απ τη σκιά σου να ξεφύγω
Σε αδιέξοδο μαζί σου καταλήγω

Δε θέλω να σε ξαναδώ
Να σε ξεχάσω προσπαθώ

Μα είναι στιγμές που σ' έχω ανάγκη
κι άλλες στιγμές που σε μισώ
Πώς με κατάντησε η αγάπη
Μόνος τα βράδια να περνώ


Υ.Γ. Την αγάπω, λίωνω για αυτην , πόνω γι αυτην....
ομως με εχει παρει απο κατω και αυτο το τραγουδι ειναι λες και γραφτηκε για μενα...........

2 σχόλια:

Virgil είπε...

mporoume na to alla3oume bebaia ayto....(ennow na yparxei allo tragoudi grammeno gia sena,p na mn mila gia pono.....)
ax vre aderfe...

VampireHeart είπε...

Sigoura uparxei kati gia na gineiC kalutera... etc dn einai?