Δευτέρα 25 Φεβρουαρίου 2008

epeidh exoume polli kairo na gelasoume

sas para8etw kapoia anekdotakia pou vrhka
giati pou kaipou prepei na gelame
sorry an sas fainontai krua h ektos goustou alla ligo pou epsaksa mono afta vrhka...

1) Συναντιούνται δύο φίλοι στον δρόμο:
- Γιάννη, γιατί φοράς πένθος;
- Να, ξέρεις, σήμερα θάψαμε την πεθερά μου.
- Και οι γρατζουνιές στο πρόσωπό σου;
- Δεν ήθελε!

2) - Τι είναι πρώτα πράσινο και μέτα κόκκινο;- Βατραχάκι στο μπλέντερ!

3) Γυρνάει ένα βράδυ ο άντρας σπίτι τσακισμένος απο την κούραση οπότε βλέπει σπίτι την γυναίκα του να έχει πέσει στο κρεβάτι με τα sexy εσώρουχα και του λέει:
- Έλα να το κάνουμε 50 φορές.
- Ρε γυναίκα, λέει, άσε με σήμερα, είμαι πτώμα.
- Όχι, σήμερα θέλω..
- Αύριο, όσες φορές θέλεις, είχαμε πολλή δουλειά στο μαγαζί...
- Σήμερα, 50 φορές ή χωρίζουμε!
Τι να κάνει ο άνθρωπος προκειμένου να μην χωρίσει, γδύνεται πέφτουν στο κρεβάτι και αρχίζουν το sport.. 5, 10 φορές.
- Ρε γυναίκα, δεν μπορώ άλλο..
- Σκάσε και συνέχισε.. 15, 20, 25 φορές.
- Πεθαίνω, τελειώνω άσε με..
- Σκάσε και... 30, 35, 40, 45, 48, 49, 50 φορές.
Πέφτει ο άντρας κάτω απο την κούραση. Την άλλη μέρα το πρωί σηκώνεται η γυναίκα, βλέπει τον άντρα της να ρίχνει ακόμα κάτι ροχαλητά ξεγυρισμένα και λέει:
- Να πάω να του ετοιμάσω πρωινό, να τον ευχαριστήσω, τόση υπομονή έκανε ο άνθρωπος.
Μετά από κάνα μισάωρο σηκώνεται και ο πολεμιστής μας χλωμός και πάει αργά-αργά προς το μπάνιο. Περνάνε 5, 10, 15 λεπτά.Μετά από καμιά ώρα λέει η γυναίκα του: "κάτσε να πάω να δω μήπως έπαθε τίποτα". Πάει, σκύβει στην κλειδαρότρυπα και βλέπει τον άντρα της μπροστά στην λεκάνη να την έχει βγάλει, να την χαϊδεύει και να λέει:
- Έλα ησύχασε, κατούρημα είναι...

4) - Τι είναι άσπρο, και κρατάει μαστίγιο;
- Η μαλακία που σε δέρνει!

5) - Γιατί οι παντρεμένοι είναι χοντροί και οι ανύπαντροι λεπτοί;
- Γιατί οι ανύπαντροι βλέπουν τί υπάρχει στο ψυγείο και πάνε στο κρεβάτι, ενώ οι παντρεμένοι βλέπουν τι υπάρχει στο κρεβάτι και πάνε στο ψυγείο.

6) - Σε τι μοιάζει ο παντρεμένος άνδρας με τον λύκο;
- Όλη μέρα ψάχνει για κοκκινοσκουφίτσες και το βράδυ τρώει τη γιαγιά.

7) Ήταν ένας άντρας πολυγαμικός... ...όταν μια μέρα ξαφνικά δε μπορεί να κάνει σεξ! Πάει έντρομος στον γιατρό και του λέει:
- Γιατρέ μου, ξαφνικά, έτσι από τη μια μέρα στην άλλη δεν μπορώ να...
- Καταλαβαίνω, του λέει ο γιατρός.
Γδύσου. Γδύνεται, τον εξετάζει ο γιατρός και μετά από λίγο του λέει σκεπτικά:
- Φίλε, το πρόβλημά σου είναι σοβαρό. Δεν γίνεται τίποτα... Πρέπει να το κόψουμε!
Πάει ο φίλος μας σ' άλλο γιατρό, τίποτα. Πάει σε τρίτο, τα ίδια... Απελπισμένος πάει σ' έναν πρακτικό. Μόλις τον εξετάζει κι αυτός, του λέει:
- Τυπική περίπτωση κύριέ μου. Θα έρχεσαι εδώ κάθε μέρα και θα σου βάζω μια αλοιφή, ώσπου να δούμε αποτελέσματα.
Χαρούμενος ο τύπος που τη γλύτωσε, αρχίζει τις επισκέψεις στον πρακτικό. Mετά από κάνα μήνα, κουρασμένος από τις επισκέψεις και από τη μη αποτελεσματικότητα της αλοιφής, τον ρωτάει:
- Βρε γιατρέ, ως πότε θα τραβήξει αυτό; Όταν όλοι οι άλλοι μου έλεγαν ότι θέλει κόψιμο, εσύ μου είπες ότι με την αλοιφή αυτή, εγώ θα...
- Όπα, του λέει ο πρακτικός, μισό λεπτό. Δεν σου είπα ότι θα...! Εγώ απλά σου βάζω την αλοιφή ώσπου να ξεραθεί και να πέσει μόνο του!!!

8) Ήταν ένα ζευγάρι παντρεμένο και λέει η γυναίκα στον άνδρα:-
Αντρα μου, δεν αντέχω άλλο. Έχω βαρεθεί τα ίδια και τα ίδια στο κρεβάτι. Κάνε κάτι διαφορετικό για να ξεφύγουμε από την ρουτίνα πια!Την άλλη μέρα λέει ο άνδρας
:- Καλά, βρήκα ένα κόλπο σούπερ. Το κόλπο του ξυλουργού.Το κάνουνε και μόλις τελειώνουν λέει πάλι η γυναίκα:
- Μα πάλι τα ίδια και τα ίδια κάναμε! Τί κόλπο ήταν αυτό; Με δουλεύεις;
- Μα καλά, τί λες; λέει αυτός. Το μολύβι στο αυτί δεν το είδες;

9) Ο ασθενής στον γιατρό:
- Γιατρέ, πριν την εγχείρηση δεν είχατε μούσι!
- Δεν είμαι γιατρός, ο άγιος-Πέτρος είμαι!

10) H μικρή Αννούλα φανερά προβληματισμένη ρωτά τη μαμά της:
- Μανούλα μου καλή πες μου σε παρακαλώ τι είναι έρωτας;
- Έρωτας κοριτσάκι μου είναι να βρεις ένα καλό παιδί, να σου κάνει δώρα, να σε πηγαίνει ταξίδια, να σου πάρει γούνα και κοσμήματα, κάνα αυτοκίνητο για να κινείσαι άνετα, να σου γράψει κάνα σπίτι στ' όνομα σου, να σου έχει έναν τραπεζικό λογαριασμό για να καλύπτεις τα έξοδα σου... Καταλαβαίνεις, κοριτσάκι μου;... ΑΥΤΟ είναι ΕΡΩΤΑΣ!
- Μα καλά μαμά, εγώ νόμιζα πως έρωτας είναι να περπατάς χεράκι χεράκι στην παραλία, να μαζεύεις λουλουδάκια στο λιβάδι, να βλέπεις αγκαλιά το ηλιοβασίλεμα, να σε λούζει το φως του φεγγαριού... Η μάνα αλλάζει χίλια χρώματα και περιέρχεται σε έξαλλη κατάσταση...
-Τι λες κοριτσάκι μου! Αυτά είναι μαλακίες που λεν οι παλιό κομμουνιστές για να γαμάνε τζάμπα!!!!

11) -Πατέρα, γιατί το σεξ είναι τόσο αρεστό πράγμα?
-Επειδή η αίσθηση του μοιάζει με αυτήν που έχεις όταν σκαλίζεις τη μύτη σου, παιδί μου!
-Γιατί οι γυναίκες ευχαριστιούνται το σεξ περισσότερο απο τους άντρες? -Όταν σκαλίζεις τη μύτη σου τι νοιώθει πιο καλά, το δάχτυλο σου ή η μύτη σου?
-Γιατί οι γυναίκες μισούν το βιασμό?
-Αν περπατάς στο δρόμο, και κάποιος άγνωστος έρθει και σου σκαλίσει τη μύτη θα σου αρέσει?
-Γιατί οι γυναίκες δεν μπορούν να κάνουν σεξ όταν έχουν περίοδο? -ʼμα αρχίσει και τρέχει αίμα η μύτη σου, συνεχίζεις να τη σκαλίζεις?
-Γιατί δεν αρέσει στους άντρες να φορούν προφυλακτικό?
-Εσένα σου αρέσει να σκαλίζεις τη μύτη σου όταν φοράς γάντια?
-Γιατί οι άνθρωποι δεν κάνουν σεξ δημόσια, και πάντα κρύβονται?
-Θα σκάλιζες τη μύτη σου μπροστά σ όλη την τάξη? ...Βλάκα...

12) Διασκέδαση είναι η τέχνη να κουράζεσαι την ώρα της ανάπαυσης...
Πεθαίνουμε μόνο μια φορά, αλλά κρατάει πολύ...
Τα λεφτά μιλάνε. Λένε αντίο...
Πουλόβερ είναι το ρούχο που φοράει ένα παιδί όταν κρυώνει η μαμά του...

2 σχόλια:

Virgil είπε...

XAXAXAXAXAXAXAXAXAXAX.....(Ystera apo 15 lepta non-stop geliou...)Gamisan ta anekdota 8ano...Telos:P

VampireHeart είπε...

Ontws!! eliwsa k gw!!!XEXEXEXEEXEXEXEXEXEXEXE!! teleia!