Πέμπτη 10 Ιανουαρίου 2008

ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΚΑΤΑΡΙΠΤΕΤΑΙ ΕΝΑΣ ΤΟΥΡΚΟΣ

Η παρακατω συνομιλια ειναι ακρως αληθινη και προκειτε για την στιγμη που ενα Ελληνικο μαχητικο αεροσκαφος καταριπτει ενα τουρικο ανοιχτα της Ροδου προς την Κυπρο . Οσοι δεν το πιστευουν ασ πανε στο http://www.youtube.com/watch?v=YEp6wJmrTV8&feature=PlayList&p=892EA96C4AEFB0BF&index=22

πιλοτος
Νο 1) -ειμαι στα ψαλιδια , ειμαι πισω του
2) - γιωργο ενημερωσε με γιατι δεν εχω ρωτα , εσυ?
1) - γιωργο ειμαι στο ενα μιλι στο σημειο...
LOCK-LOCK-LOCK
2) - και γω ειμαι στα δυο μιλια και εχω τον εναν απ αυτους
1) - γιωργο παλι εχεις τον αλλο?
2) -σωστα
1) -δεξι φτερο καιλιγο πισω ειμαι μπλεγμενος
1) -σε βλεπω και σενα, ξερεισ στο FOX 3
2) -γαμησε τον
1) - θα το ξεσκησω τον μπινε , ειναι KILL τωρα
1) -προσπαθει να διαφυγει
1) -γιωργο ενημερωσε τους οτι προχοραμε σε εμπλοκη...

Δεν υπάρχουν σχόλια: