Σάββατο 1 Δεκεμβρίου 2007

ΕΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ

Κατα καιρους εχω εμπιστευτει ατομα που με εκαναν - επεισαν να τα θεωρω ΚΟΛΛΗΤΟΥΣ ή αξιους εμπιστοσυνης και αργοτερα με προδοσαν με τον χειροτερο τροπο, με εδιωξαν σαν να ειμαι σκουπηδι ή ειναι ετοιμοι να το κανουν , και τα ευχαριστω , καθως μου εμαθαν να ειμαι ψυχρος και εξαιρετικα προσεχτικος με τους υπολοιπους ανθρωπους.
Τωρα ποια εχω μεινει μονο με δυο ατομα τα οποια πιστευω πως θα με στηριζαν εφ ορου ζωης και θα ηθελα να τα ευχαριστησω πολλυ .
ΓΙΑΝΝΗ ΨΩΝΗ ΚΑΙ ΚΩΣΤΑ ΚΑΙΣΑΡΙΕ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.
Αυτο το ευχαριστω εκφραζει ολα εκεινα τα ευχαριστω που δεν σας ειπα οταν μου δινατε μαθηματα ζωης.Ο Γιαννης με εμαθε να αδιαφορο για ο,τι δεν μου χρειαζετε και να μην δινω σημασια σε αννουσια πραγματα.
Ο Κωστας μου εδειξε πως και αλλοι ανθρωποι περνανε δυσκολιες και πως δεν ειμαι ο μονος που περναω δυσκολες στυγμες.
Επιπροσθετως θα ηθελα να ευχαριστησωτον Θεοφιλο και την Ναγια .Επισης θα ηθελα να ευχαριστησω την Χρυσανθη η οποια παρα τον τσακωμο μας στην καταληψη εδειξε υπερανω (ντροπη μου που δεν το εκανα και εγω νωριτερα ) και ασχοληθηκε με αυτα που γραφω και λεω.
Η ζωη με εχει διδαξει
1)να αγαπω την πατριδα μου
2)να παραδεχομαι τα λαθη μου
3)να ειμαι ψυχραιμος παντα
και σημερα συμπληρωσα το
4)να λεω ευχαριστω











Υ.Γ ευχαριστω και τον Πετρο Μακαρωνα που μου εδειξε πως δεν ειμαι ο μονος που αγαπα τον θεο και την πατριδα




ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ ΠΟΥ ΜΕ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΝΘΡΩΠΟ.
ΘΑ ΣΑΣ ΤΟ ΧΡΩΣΤΑΩ.

2 σχόλια:

Virgil είπε...

Dn 3erw pws akribws niw8w gia ayto to keimeno alla mporw na pw pws niw8w wraia p ekana kt kalo....8a prepei na m peis k tis sou exei symbei,otan 8eliseis k mporeis fisika....K emena o Giannis m ema8e polla k boi8ise oso itan edw....

VampireHeart είπε...

k meis se euxaistoume pou mas boh8as na katalabainoume kapoia pragmata... k gia ta patriwtika s ar8ra.... exoun pl ba8eia nohmata....